michaelajohansson.blogg.se

Vansbro

Publicerad 2014-07-02 16:12:53 i Allmänt

Idag tog vi en långtur på cykeln. Först cyklade vi 7,5 mil. Ifrån Vansbro till Malung. Där hade vi fått tips om en restaurang, så hungriga som vargar gick vi in på restaurangen, ställde in våra cyklar och tog sv skorna. Mrn när Malin sedan frågade så hade dom ingrn lunch, så vinfick ta på oss igen och fortsätta till en kinesrestaurang. Mmm, så där åt vi på oss några kalorier medan regnet kom utanför musch vilket väder. Så det blev på med jacka och hsndskar för att kunna fortsätta. Ut i regnet för ytterligare 4,5 mil hem. Efter cs 1 mil avtog regnet och vi fick stanna och ta av handskar och jacka. Sen gick det i rekordfart sista biten, med sol oxh medvind ökade vi snitthastigheten endel. 

När vi kom hem hann vi knappt mer än in i stugan innan regnet oxh åskan kom! Så vi bastade lite och gick sen upp på vårt loft och la oss under täcket med handdukarna på huvudet. Efter bara några minuter knackade det på dörren oxh vi ropade "kom in!". När vi hörde att det inte var en röst vi kände igen reste vi oss allihop ur sängen samtidigt, med handdukarna på huvudet och täcket uppdraget till hakan och bars kollade på honom. Drt måste ha sett jätteroligt ut. Och hans kommentar gjorde att vi inte kunde hålls oss för skratt: ojdå, jaha! 
Så nu ligger vi här och skrattar åt hur dumt det måste sett ut. 

Så nu får vi vils lite innan alla andra kommer tillbsks igen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela