michaelajohansson.blogg.se

München

Publicerad 2015-09-08 21:41:31 i Allmänt

startade avresan från Sverige med spöregn..
Såhär fina och fräscha tunnelbanestationer skulle vi ha i Sverige!'
Bildboom!
Linnea, är det du som varit o kladdat? ;)
Åkte till Allianz arena för att titta på en träningsmacth och träning med Bayern München. Syrran är fotbollstokog och ser varje match Bayern spelar. Så detta var hennes studentpresent (något försenad ;) men ändå). Var skeptisk till en början, men det var kul :)
Lite smygträning i trappan!
som ett litet barn på julafton inne i bayern shopen!
Weey ;)
Hittade ett sånt sjukt mysigt ställte på kvällen där vi åt. Såg inte mycket ut för världen, men sen kom man närmare och det var så mysigt. och maten var toppen!
Kanske borde köpa mig en ny bil? ;) på BMW museet.
Kanske en sånhär istället?
Sen gick vi omkring på den gamla OS arenan där kungen träffade Silvia.
sjukt coola byggnader.
sen gick vi till en liten "flod" som rinner genom München. Man såg att det var strömt.. 
men att man skulle kunna surfa i den, mitt inne i stan, det trodde man inte!
Man blev sugen på att testa o hoppa i :)
<3
Härliga semesterdagar med familjen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela