michaelajohansson.blogg.se

Danmark

Publicerad 2015-09-20 21:51:51 i Allmänt

För ett par veckor sedan åkte jag med mina fina vänner från högstadietiden till Danmark. Det var Jossan, Lovisa och jag som fixade ihop årets resa. Det var en hemlig resa för alla andra, så när vi träffades i Göteborg på fredagen var det ingen som viste vad vi skulle ut på för äventyr.


Vi började med lite fika och sedan fick de reda på resans destination. Fredriskhamn, så vi hade några timmars båtresa framför oss.



När vi kom fram hade vi en mysig spakväll!

På lördagen tog vi tåget till skagen för en heldag!











på kvällen blev det middag på en sjukt bra restaurang, efter att vi bokat bord på ett ställe som inte ens låg i fredriskhamn, haha! Men det blev kanon!


Efter detta gick vi hem och fixade oss det sista för en utkväll :)




Efter detta fortsatte vi till ett uteställe. Ett typ hostel sälle, så kul! Vi var nog älst men vi gjorde nog alla småkillars kväll genom att dansa runt !



På söndagen gick vi till palmestranden och göttade oss innan det var dags att åka hem!





Tack brudar för en underbar helg!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela