michaelajohansson.blogg.se

Fira födelsedag och utflykt

Publicerad 2018-12-30 12:11:55 i Allmänt

Nu har vi bara knappt en vecka kvar av denna fantastiska semester. Vi har ätit en massa god frukt varje dag.
 
Och dagarna vid stranden 👌
 
Richards mamma och pappa fyllde 50 i somras, så i fredags firade vi dem lite extra.
 
På kvällen fixade vi snacks uppe på taket i solnedgången.
 
Det är otroligt mycket hundar här. Där vi bor har vi en områdeshund som skäller iväg andra hundar som försöker komma in.
 
 
Igår åkte vi på utflykt till prachuap khiri khan, det var väldigt fint där. Vi åkte runt och tittade ett ställe med fantastisk utsikt. 
 
Och där uppe är det ett tempel, förstår inte hur dom lyckats bygga där uuppe. 
 
 
Drack också den godaste frappe någonsin, med mango och kokos. 
 
 
Sedan fortsatte vår tur.
 
Hoppas ni har det bra där hemma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela