michaelajohansson.blogg.se

Bästaste veckan!

Publicerad 2014-03-27 17:33:51 i Allmänt

I söndags kväll flyttade vi upp med Linneas släkt upp till fjället. Så man får ta skotern upp till stugan. Sen har vi haft mys hela veckan, strålande sol och skidåkning på dagarna, bastu på kvällarna, lite koterturer med krascher och så vidare :)

Men nu är det jobbdax igen, inte lika roligt, men det får gå nån vecka till!





















När vi ävält med skotern och insett efter mångs tappra försök att vi två inte var tillräckligt starka sattr vi oss och ringde efter hjälp. Utan resultat! Så jag tog en fischermans friend och sa till Linnea, att du får vi upp den där skotern för nu man blit stark av dom där tabletterna. Och det nlev vi! Så vi fick upp den där rackarns skotern och kubde fortsätta vår tur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela