michaelajohansson.blogg.se

Frankrike 2016

Publicerad 2016-04-17 10:13:01 i Allmänt

Kom på att Frankrike resan inte blivit upplagt än, så här kommer det.. lite sent :)
På plats i Val Thorens!
Första skiddagen :)
Vårt lilla härliga rum!
Att vakna upp till 40 cm nysnö!!
Då måste man känna ordentligt på snön :)
o har man glömt att sickla av skidorna får man ta vad man har och göra det i backen!
Nästan som Japan-pow!!
Sen kom solen :)
och då blir man såhär glad!
Lift-groupie!
Och lite lunchhäng på de!
Här satt vi nästan hela dagen, och njöt av utsikten och solen!
After-skin var inte att leka med!
 
Tack Val Thorens, på återseende!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela