michaelajohansson.blogg.se

Julafton

Publicerad 2018-12-30 11:40:48 i Allmänt

Lördagen innan julafton var vi på marknad på gränsen till Burma. Det var en bit att åka med det var kul att se. Dock var det väldigt varmt, det blev ingen shopping för mig, men det var ändå roligt att komma iväg på en utflykt. 
 
På vägen hem stannade vi vid stranden och åt lunch och tog ett dopp i havet. 
 
 
På kvällen när vi skulle ut och äta märkte vi att det var livat vid templet, det visade sig att dom firade något men vi förstod inte riktigt vad.
 
 
Dan före dopparedan gick vi till ett fik i byn och köpte kanelbullar och lussekatter som vi festade på under dagen. Det bästa var att lussekatterna smakade precis som hemma 😍
 
Julaftonamorgon kom och vi åt bananpannkaka till frukost. Sedan åkte vi till vårt favoritställe och solade och badade. På kvällen gick vi ut och åt en god middag.
 
 
När vi kom hem tittade vi på Kalle Anka, och självklart somnade några 😉
 
Sen körde vi paketeken, jag fick en superfin ljushållare och glasunderlägg.
 
Hoppas ni alla hade en bra jul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela