michaelajohansson.blogg.se

Öland

Publicerad 2015-09-08 21:26:05 i Allmänt

Tog mig en helg för att hälsa på min underbara vän Becca på Öland. Det känns alltid lika roligt att komma dit, man känner sig hemma. Bodde hos hennes mormor och morfar som är så söta, de bara öppnar upp sigg hem för oss. Var där 3 somrar på raken, men förra sommaren missade jag så det kändes så roligt att komma tillbaka i år :)
 
Det var en ganska lugn och skön helg. Bara att få umgås och prata ikapp allt man missat!
En prommis i skogen :)
denna utsikten kommer jag aldrig tröttna på!
Sen åkte vi till världens bästa fik. kommer inte ens ihåg vad det hette, men dessa bullar!! Du bara måste testa dom! man kan inte få nog, så goda!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela