michaelajohansson.blogg.se

Midsommar

Publicerad 2015-09-08 21:19:45 i Allmänt

Tänkte att efersom jag varit så otroligt dålig på det här med bloggandet kör jag en snabbrepris från sommaren och hoppas att jag kan komma igång igen :)
På Midsommar var vi i vår stuga i Mahult, vi tryckte in oss 22 personer i ett hus som är byggt för max 5, men det gick jättebra.
Jag och Linnea stod för allt mat, så vi hade att göra ;) Men det var riktigt trevligt!
 
långbord inne när regnet öste utanför fönstret!
 
Denna efterrätten är "to-die-for" 3 olika sorters kladdkaka med glass och jordgubbar.
Sen körde vi den längsta kubbmatchen jag någonsinn varit med om. Vi höll på i ca 2h, fram och tillbaka med kubbarna. Lagen bytte, men några av oss var starka och stod kvar (kan bero på en viss tävlinginstinkt hos vissa;) haha)I.
Såklart stod brudarna som vinnare tillslut!!
Anderas, vart är du??
en kort sammanfattning av en fantastisk midsommarhelg :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela