michaelajohansson.blogg.se

Thailand

Publicerad 2018-12-17 10:24:17 i Allmänt

Två år senare, nästan tre kändes det som det var dags för ett nytt inlägg. I torsdags den 13 december åkte vi från Luleå -20 grader. 
 
 
 
Efter ca 24 timmar på resande fot landade vi i Thailand, 29 grader. Det kändes som en bastu 😂
 
 
 
Vi var i Hua Hin 2 dagar, herrarna var hos en skräddare och sydde upp kostymer, sedan var vi vid ett tempel och gick runt och tittade på stan. 
 
 
 
 
Igår åkte vi vidare till huya yang, en liten fiskeby. Så nu har vi flyttat in i ett hus här och stannar till efter nyår! 
 
På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela