michaelajohansson.blogg.se

nu var det längesen....

Publicerad 2015-01-17 21:46:55 i Allmänt

Nu har jag bott i Jönköping i nästan 4 månader, och jag stortrivs. Lägenheten är kanon och det känns hemma!
Dock flyttade mina undervara vän 90mil norrut idag, vilket inte är lika roligt. Men efter att ha umgåtts 24/7 i snart två år så kanske vi borde vara ifrån varanda lite, haha!
Så nu får jag lära mig att ta Jönköping på mitt egna sätt, vilket kommer bli kanon!

Har skrivit på nytt kontrakt på en pt studio, MPT Studios, som ligger vid idrottshuset i Jönköping. Ska bli jättespännande och s¨roligt att komma igång igen! Är så taggad! :)

Annars händer det inte så värst mycket, en lugn helg var precis var man behövde.

Trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela