michaelajohansson.blogg.se

Bildbomb!

Publicerad 2012-12-01 22:56:19 i Allmänt

Idag blir det en liten bildbomb från Hestra Handsken, där jag nu gjort min tredje säsong med underbara människor.
 
Här är vi hela familjen.
Våran kära DHL kille!
 
Bernie med tandborsten, eller är det en yxa?
 
Och så Agnes, jag och Emma :)
 
Kommer ju såklart sakna våran käna vän HEN!
 
Som tilslut fick ny outfit;)
 
Och jag menar, vem vill inte jobba i snygga Handskar?
 
Men nu får jag istället dra på mig vinterkläder och Handskar, för snart bär det av!
 
Ha en bra 1a advent alla vänner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela