michaelajohansson.blogg.se

Huset

Publicerad 2012-12-13 21:37:06 i Allmänt

 
Fick lite frågor om hur huset ser ut så tänkte att jag kunde lägga upp några bilder för att visa lite.
Mitt rum, lite ommöblerat nu men på ett ungefär!
Köket!
Mandis lagar mat :)
 
+ att vi har ett bord nu också, men brassestolen hänger med!
 
Får ta lite nya bilder en dag sen så det blir hur det verkligen ser ut.
 
Nu har vi jobbat i 5 dagar, det går finemang och mina roomies sköter sig bra. Så det ska nog folk av dom med;)
 
Annars händer inte jättemycket nu, mest jobb och längtan till riktigt puder!
 
Ha en bra kväl
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela