michaelajohansson.blogg.se

Jobb och mys

Publicerad 2012-12-10 23:18:00 i Allmänt

Igår jobbade vi våran första dag i shopen jag o Amanda, efter det blev det hem till huset igen för att laga mat och kolla på en film.
Idag har vi jobbat hela gänget, lärt oss massa nya saker, så nu är vi nog hyffsat förberedda inför helgens invigning av ski lodgen :)
 
Annars har vi tränat vårat första gympass idag, känns att det både var längesedan man tränade och att man forstarande har förkyldningen kvar i kroppen. Men vad gör väl det?! Snart är man väl frisk o kry igen.
 
Inser att det nu bara är 26 dagar kvar till Japan, ojojoj vad det går snabbt! MEn det kommer bli SÅ roligt :)
 
Bjuder på lite mer bilder  från våran underbara skiddag och sen är det godnatt
såhär glad blir man faktiskt av vinter och speciellt skidåkning :)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2012-12-14 08:00:25

Härliga foton! Det gläder mig att din Funäs-vistelse har börjat bra även om du fortfarande är förkyld :-(

Som du vet kör jag och LK på med våra pass och det känns superbra.

Krya på dig och ha det så bra!
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela