michaelajohansson.blogg.se

2 veckor

Publicerad 2012-11-17 22:47:43 i Allmänt

Oj, vad tiden går. Nu är det bara 10 jobb dagar och 16 dagar toltat tills jag tar flyttlasset och drar till Funäs igen. Känns helt underbart men samtidigt lite pirrigt. Men jag vet inte varför, det är samma jobb som förra året, känner dom jag ska bo med och allt är fixat, men ändå är det lite nervöst. Kan det vara så att nervositeten för Japan-resan börjar komma. Resfeber?! Usch, inte ännu ;)
Har lite saker kvar att fixa innan det är dax, lite saker som inte är inköpta ännu, men det ska jag lösa nästa helg.
 
Igår körde jag lite träning igen, då jag förra gången fick bakslag efter 2 pass så försökte jag nu igen. Idag lurade jag med mig Tessan upp till berget och körde backintervaller! Undrar hur det känns imorgon, antingen känns det bra så jag kan fortsätt köra. Eller så mår jag dåligt och blir trött igen! 50/50 skulle man kunna säga.
Har även passat på att baka lussebullar idag, mumma! När jag ändå var igång slängde jag ihop lite chokladbollar och så lagade jag mat åt Cornelia och hennes kompisar som har födelsedagsfest här hemma. Så idag har det varit full rulle, och inte nog med det.... (kommer längre ner)
 
Imorgon ska jag, Amanda, Andreas och Samuel ses i Jönöping för att fixa det sista till huset i Funäsdalen. Lite småpryttlar som behövs. Och när vi pratade kom vi också på att vi kunde ta med våra vintersaker, då dom ska ta det i sin bil upp åt oss. Så här blev det nu ikväll panikpackning istället för en slapparkväll! Så nu ÄR jag trött. Får bli lite fika nu och sedan får det nog bli att sova tidigt idag!
 
 
Vet inte riktigt hur vi ska få plats?! :)
 
Förresten, hittade lite saker jag tänker sälja, om det är någon som är intresserad så hör av dig! Handskarna är inte använda många gånger (för stora, men SÅ snygga), och skidstället är heller inte använt många gånger (eftersom jag hittade ett till jag köpte).
 
GODNATTkram från julmyset!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela