michaelajohansson.blogg.se

3 November

Publicerad 2012-11-03 17:49:51 i Allmänt

Och fortfarande inget julpynt i sikte. Vad har hänt med mig?!
Jo, det är nog såhär, jag har insett att det är SÅ mycket mysigare att julpynta när snön utanför fönstet trillar ner i små flingor. Och att jag egetligen inte har julpyntat innan näst sista helgen i november innan heller. Så det är väl bara att knyta fast händerna i något annat så dom inte helt plötsligt har satt upp allt mysigt-fint-juligt utan att jag vet om det.
 
Men jag kan bjuda på en julbild ändå, det är ju faktiskt ändå bara 1-2 veckor kvar tills det är uppe igen.
 
Efter en lååååång arbetsvecka så har jag idag gått en promenad, ätit mat, bakat bröt, sovit middag och nu är klockan snart 18,00. Känns som att det var precis vad man behövde, vila upp sig inför kommande vecka.
 
Men nu är det bara 4(!!!!) veckor kvar att jobba, sen drar jag. Funäsdalen lockar mer än någonsin, efter att ha sett en bild Karin lagt upp idag med solsken, massa snö och folk i backen så suger det i skidåkarkroppen. Jag vill åka NU! Men okej, 4 veckor till får man försöka stå ut.
Har även betalat boendet i Japan, så nu är det bara sista bussresan som ska bokas och betalas, annars kan vi luta oss tillbaka och njuta av att veta att vi snart kommer att vara där. Fick en länk av en kille på jobbet i veckan, en film från Niseko. Man blir ju inte alls tokig!?
Kolla in detta! http://vimeo.com/52021164
 
Nej, nu ska jag laga lite käk åt familjen, eftersom att jag inte gjort mycket nytta innan idag.
Ha en bra kväll gott folk.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela