michaelajohansson.blogg.se

Tisdag...

Publicerad 2012-11-06 20:12:05 i Allmänt

Precis, tisdagar kan vara den sämsta dagen på hela långa veckan. Allt brukar gå långsamt, fel, dåligt, jobbigt. Men idag har faktiskt varit en ganska bra tisdag. Fast, när tisdagarna är bra brukar onsdagarna istället få "tisdags"känsla. Så vi får se imorgon vad som händer då, allt kanske bara går fel. Eller så fortsätter det att gå bra. Man kan ju alltid hoppas :)
 
Varför just denna tisdagen varit så bra kan ha att göra med att jag efter 2 veckors träningsuppehåll pga förkyldning och säkert 6-8 veckors uppehåll från löpning pga av dålig rygg idag har gjort mitt första löppass. Det var alldeles ljuvligt! Sprang en kort runda, i lugnt tempo, med en underbar vän i luren som fick mig att glömma att det faktiskt var lite jobbigt trors allt. Men SÅ skönt, frisk luft, springa av benen och låta huvudet få vila. Det är nu man kommer på varför man älskar att träna!
Så nu hoppas jag att alla dumma virus och bakterier håller sig på mils avstånd så jag får fortsätta träna och bygga upp kroppen inför kommande vinter.
 
Nej, idag fick det bli ett lite kortare inlägg, men vad gör det om 100 år?! :)
 
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela