michaelajohansson.blogg.se

Funäs

Publicerad 2012-10-17 21:49:38 i Allmänt

I lördags var jag och Amanda i Jönköping. Det är jag, Amanda, Andreas och hans kompis Samuel som ska bli kompanjoner både i boendet och på jobbet i vinter. Så när vi var där träffade vi Andreas för att prata igenom vad vi hade, vad som behövde fixas och lite såna smågrejer.
Känns som att det mesta löser sig självt faktiskt, det ända man behöver göra är att slänga ut lite frågot och så vips har man fått en klarhet på "problemet". Så nu ska vi nog kunna ta oss upp och ha ett fungerande hushåll :)
 
 
Slutar på Hestra Handsken den 30 november, vilket betyder knappt 7 veckor kvar. Det känns faktiskt ganska skönt. Vi är iof ett härligt gäng som jobbar nu, men nu känns det som jag gjort detta. Nu vill jag testa något nytt. Vad det sen blir, det vet jag inte. Men det löser väl sig det också. Ut med en fråga och vipps, så vet man det med!
 
Tror även all skidutrustning är fixat, lavinkit, skidor, bindningar, stidhudar, ryggsäck, boende, resa.. Ja, mycket mer ska vi nog inte behöva fixa innan vi åker. Eller ja, det kan ju vara bra att få hem grejerna innan också, änsålänge så är det bara beställt det mesta. Men sen så!
 
Tillsvidare så kör jag väl på i vanlig ordning med jobb, träning och ännu lite mer träning. Kan hända att det blir lite skriverier om träning här också. Är ju faktiskt den största delen av min fritid som läggs i gymmet eller på träning. Så kan nog bli lite svårt att undvika.
 
Nu blir det sängen, för imorgon kväll lär det bli en sen kväll. Ska på bio med de två coola brudarna Agnes och Emma, ska se på TED. Hoppas den håller måttet!
 
Sov gott hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela