michaelajohansson.blogg.se

2 veckor

Publicerad 2013-08-08 14:58:55 i Allmänt

Då börjar nedräkningen!
 
Skrev ett inlägg i början av sommaren att jag hade lite planer på G till hösten, och nu tänkte jag berätta vad som händer. Om två veckor sätter jag mig på ett flyg till Australien, eller okej, det är inte bara 1 flyg. Det är typ 3, och kommer ta 30 timmar. Jag som tyckte vi åkte länge när vi flög till Japan, men det var "bara" 24 timmar, nu har vi 6 timmar till att så ihjäl = SOVA!
Väl där kommer vi ta en vecka och fixa det som behövs, hämta oss från tidsskillnaden och försöka komma igång lite med språket innan vi börjar oss på att söka jobb. Än så länge vet vi inte vad vi ska jobba med, men det lär lösa sig när vi väl kommer dit.
 
Det är jag, Linnea och Lisa som kommer att åka. Planen är att vara borta till ca januari, februari. Men vem vet, allt kan ändras. Tanken är att vi ska åka till Bali innan vi åker hem, det stället jag sagt att jag bara SKA till. Så det känns kul att äntligen få komma dit :)
 
Så nu ska jag försöka mig på att börja blogga igen, kanske inte kommer bli varje dag denna resan, det känns som att det kommer bli lite många inlägg då ;) men några gånger i veckan ska jag försöka uppdatera er om hur vi har det och hur vi klarar oss!
 
Så, nu hade jag nog inte så mycket mer att berätta just nu! Måste fortsätta fixa massa papper och hit och dit innan jag åker. Ha en bra dag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela