michaelajohansson.blogg.se

Bondi beach

Publicerad 2013-08-31 09:52:19 i Allmänt

Igår började vi morgonen med att ringa till hotellet och säga att vi inte ville ha jobbet. Vi kände en konstig känsla i magen och dom sa bara med och mer konstiga saker. Så vi sa nej och letade vidare. Jag har nu varit på två intervjuer på olika skidshopar och på nästa vecka ska vi alla provjobba på ett cafe. Jag ska även provjobba på en av shoparna där dom även säljer Hestra handskar, wohoo! :) men vi får se, vi fortsätter söka vidare. Men igår kväll tog vi helg på rkktigt. Vi fixade en god sallad, köpte choklad och gick till opera huset och satte oss och hade picknick. Där satt vi i mörktet, i en stad, på en filt med god mat och såndär mysig musik. Hur klyschigt kan det bli?! Efter flera timmars mys och prat gick vi hem till vårt hostel igen. Där var det party party. Så vi hängde med som ut och dansade skiten ur dom som vanligt. Så himla kul har vi! 
Idag gick vi upp tidigt, sen åkte vi till bondi beach.  Riktigt bra ställe, inte så stort. Men att bara få sola lite, bada i det kaaaallla vattnet och göra lite cirkuskonster. Vilken grej! Det var riktigt surfväder idag, vågor och grejer. Så nu längtar vi ännu mer tills vi får åka iväg på vår resa:)
Vi testade friterad mars, shit vad mätta vi blev. Smält choklad med massa friterat runt, mmm... Dieten går bra, eller?!
 
Nu ska vi åka hem och laga lite middag, sen får vi sr vad kvällen har att erbjuda!
Puss&kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela