michaelajohansson.blogg.se

en helt vanlig torsdag

Publicerad 2013-08-29 11:28:44 i Allmänt

eller kanske inte... Vi borjade dagen med att ga ut och springa backintervaller med en mix av lite styrka. Efterat kande vi oss peppade pa att soka jobb sa vi gick till biblioteket. Satte oss vid datorn och hittade att dom sokte staderskor till ett hotell. Vi sokte och fick komma pa intervju, och nu sitter vi har och vet inte vad vi ska gora. Ta jobbet eller soka vidare....
 
Nog om det, igar var vi pa peter pan och bestallde hela var resa. Shit vilken drom. Vi aker den 12 november och ar tillbaka i sydney den 21. sen var vi ska fira jul och nyar osv ar annu oklart. Men forhoppningsvisblir det nagot riktigt bra. Resan kommer att besta av allt man kan tanka sig, campa, snorkla, aka bat, paddla kajak, kolla pa massa djur, surfa saklart och massa massa mer. 6 veckor ute pa touren blir nog alldeles perfet inann vi drar till Bali och bara njuter det sista innan vi aker hem.
 
Far be om ursakt att det inte kommer nagra bilder, for det forsta har jag inte tagit sa manga men sen ar det svart att fa over dom till datorn har pa biblioteket.
 
Nu ska vi hem och fortsatta fundera over varan jobbsituation...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela