michaelajohansson.blogg.se

Hong Kong

Publicerad 2013-08-22 14:19:19 i Allmänt

 
 
Då är det bara 1,5 h väntan kvar här i Hong Kong innan vi får sätta oss på planet igen. Bara 10 h denna gången. Det är ju ingenting..
Flygresan hit gick ändå över förväntan, fick lite mat först. Sedan blev det att kolla på en film innan man somnade som ett litet utslaget barn. Sen har man ju vaknat lite hela tiden för att försöka hittq en bättre sovställning, men ändå helt okej utvilad(tyvärr). Sen fick vi lite frulle innan vi var på fast mark igen, denna gången i Kina. Så nu har vi lyxat till drt med att äta på Mc Donalds, mumma! Nu ligger vi här och sträcker ut kroppen innan det ska göras 10 h till på planet. Men snart är vi framme i Sydney och det är då vi kommer sättas på prov på riktigt! Här snackar vi om att allt är #oklart! Men det kommer lösa sig på bästa sätt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela