michaelajohansson.blogg.se

nervööööööööös!

Publicerad 2013-08-19 23:09:49 i Allmänt

Jaha, då ska vi se. Har idag hunnit mer att besöka optikern för att slippa använda Linnea som ögon hela resan och själv kunna se kalkonerna. Efter det gick jag och tog en fika date med Jossan, fick massa bra tips på vad vi skulle göra och inte göra när vi är iväg. Är alltid bra med tips från någon som varit där tidigare (vilket nästan alla har...) Efter det åkte jag till familjen på Hestra Handsken och sa hej då, det blev en hel eftermiddag. Gick runt och småpratade med alla och önskade mig julklappar, perfekt med handskar när man är i Australien, eller?!
Sedan fick det bli lite träning för att försöka pumpa ur kroppen så man är riktigt trött när man sätter sig på alla dessa långflyg, så man kanske kan sova heeeela långa vägen.
Efter det var det packningsdax. Efter 3 ompackningar gick äntligen väskan igen. Att den bara väger 13 kg är ett under för mig. Hur kan 13 kg ta så mycket plats men inte väga mer, men ändå vara så tungt? Det ser ut som att väskan är ute och går med mig, och inte tvärtom. Men men, det blir säkert bra, får vi hoppas!
 
Sover så konstigt om nätterna nu,  vaknar flera gånger varje natt av jobbiga situationer vi hamnar i, i Australien. Jag hoppas att det förblir mardrömmar och INGENTIG annat!! Som i natt vaknade jag av något jobbigt och att jag bitit ihop så hårt så att jag nu fortfarande 15 timmar senare har jätteont i käken, har knappt kunnat äta idag. Så det är nog tur vi åker snart, så man slipper denna såkallade resfeber. Trodde det skulle bli bättre när man gjort något liknande innan, men icke. Denna gången är det ännu värre. (Ja linnea, jag kan inte skriva än här;) haha)
 
Nu blir det sova innan en heldag i Halmstad väntar imorgon, dagen före DAGEN! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela