michaelajohansson.blogg.se

Sista natten med sängen!

Publicerad 2013-08-21 00:24:46 i Allmänt

Japp, så sant som det är sagt. I natt blir sista natten på vääääldigt länge som jag får sova i min egna sköna säng. Ensam i ett rum, med garderober, tv, min saker. Snart är det ett minne blott. Meeeeeeen, jag kommer ju få så mycket annat, som jag inte hade kunnat få här hemma. Så jag ä in't bitter!
 
Idag blev det en heldag i Halmstad för att hinna fixa det sista, så lunchade med Tessan som börjar plugga nu igen och Hanna som ska till Skottland och plugga. Så det blev en riktig avkedslunch. Det följdes senare av en avskedsfika hos farmor och farfar, smarrigt med massa bullar och gosaker. Men snart är jag hemma och får massa gott fika igen!
 
Väskan är nu ompackad, igen(!) och gå nu att stänga igen utan svårigheter. Så det ska nog gå bra, bara det att den bara blir tyngre och tyngre för varje gång jag kollar på den, haha! Och för er som undrar, JA vi har köpt med oss en liten UV lampa och gele så att vi kan fortsätta ha fina tassar även i Aussie-land! ;)
 
okej, det här gör ont i hjärtat!! http://www.freeride.se/video/44947/
 
 
 
Sov gott, så hörs vi när jag är på ostadig mark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela