michaelajohansson.blogg.se

Bali bali bali

Publicerad 2013-12-31 03:02:01 i Allmänt

På plats i Bali!
Vi kom till flygplatsen igår kväll vid 10, sen tog det ett tag innan alla väskor var på plats och vi gått igenom alla passkontroller. När vi kom ut slog värmen oss rakt i ansiktet, regn och hette, hej Bali! :) 
Taxi bolagen försökte lura oss på pengar, men vi var coola och bara gick förbi, så vi hittade en mycket billigare. Sen kom vi fram till hotellet, det är massa små gränder och längst in bir vi typ, haha. Men det är fint så vi är glada! Till och med AC har dom. 
Så nu har vi varit utr och sprungit och nu har vi ätit frukost, pannkakor med frukt. Detta livet ska man nog kunna vänja sig vid :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela