michaelajohansson.blogg.se

EXTRA EXTRA EXTRA EXTRA

Publicerad 2013-02-01 15:16:42 i Allmänt

Ett nytt inlägg idag. vi döööööör!!!!
 
JORDBÄVNINGEN ÄR HÄR!!
 
Pratade med Sophie idag om jordbävningar, hon sa att dom kommer ibland. Och ja, nu kom den. Emmie låg i sängen, jag satt i min. Jag kollade upp och såg att hela Emmies säng slog mot väggen, min säng likadant. Väggarna skakade och där satt vi, eller ja Emmie låg ju ner, och tårarna bara började spruta. Är detta slutet?? Jag skrattade och grät på samma gång och strax därpå var faran över. Eller ja det vet vi ju inte ännu, men vi lever iaf. Så sjukt alltså, nu kommer vi inte kunna sova. Med andan i halsen, tårarna i ögonen så sitter vi här en under skrivbordet och en i dörrkarmen för att klara oss. Nej, nu skojade jag. Vi sitter i sängarna, ganska lugna nu efter händelsen, men vad fasen, jordbävning. Det är inte och leka med alltså!
 
Sov gott, eller ja vi ska försöka göra det, men efter detta kandet bli svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela