michaelajohansson.blogg.se

Första jobbdagen

Publicerad 2013-02-07 21:56:39 i

Nu är första jobbdagen klar och det känns som att resan är en bok man läst. Inte som man varit där och upplevt detta häftiga ställe Niseko! Men det har man ju faktiskt.
Dagen gick bra, var en lugn dag att börja med. Så vi han ta igen vad som hänt under månaden. :)

Nu har jag fixat naglarna och andreas har kommit tillbaka. Så nu är gänget samlat igen (vi saknar dig Amanda) !

Bilderna kom visst inte med igår, så testar igen!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-02-08 07:45:06

Jag saknar er med!

Postat av: Nina

Publicerad 2013-02-08 08:25:13

Välkommen hem!

Snygga naglar och snygga skor! Vad är det för modell? Något du brukar ha antar jag eftersom du fick dem i present (är ju annars svårt för att inte säga omöjligt att köpa löparskor åt andra "på känn" :-)).

Måste berätta; jag och L kör ju på med vår träning och är rätt duktiga om jag får säga det själv. I tisdags körde vi Cirkelpasset tre varv (45 sek/övn) och hade det inte varit för att L kände sig lite krasslig i halsen och inte vågade ta i alltför mycket så hade vi orkat ett par varv till. Det gjorde vi INTE i början så det har hänt MKT på den tiden som gått sen vi träffade dig i sporthallen! :-)

Ha en fin helg, kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela