michaelajohansson.blogg.se

Hej då Japan!

Publicerad 2013-02-04 03:38:29 i

Nu sitter vi här på flygplatsen i Tokyo och väntar på att få gå på planet. Känns faktiskt skönt att sitta här och ha lämnat ifrån sig all packning och veta att nästa gång vi ser den så är vi hemma. Slipper virra runt med all tung packning och att man får sova i sin egen säng.

Dock har det bara gått 1 vecka sedan vi åkte från Niseko, men jag saknar stället redan! Det är ett sånt paradis. Lugnt, mysigt, SNÖ, skog, bad, berg, ja allt man kan önska sig. Så Niseko, vi ses snart igen :)

Nu är det dax för ett toa besök innan vårt första plan på 11,5 timmar är på G. Sedan är det bara ca 2 timmar till och då är vi i Göteborg där pappa och Clabbe kommer och hämtar oss:)

Ha en bra dag, så hörs vi när vi åter är på svensk mark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela