michaelajohansson.blogg.se

Lediga dagar

Publicerad 2013-02-18 20:06:59 i

Efter en veckas jobb tar jag nu helg, eller kanske "helg", det blir ju på en tisdag o onsdag istället för lördag, söndag. Men det känns skönt :)
Imorgon ska vi åka längdskidor på morgonen innan killarna ska iväg på jobbet. Sedan ska jag åka lite skidor och ladda upp inför kvällens gympass. Tro det eller ej så har det börjat snöa här, så det kanske kan bli lite puder imorgon :)
Och sist men inte minst. Jag har fått mes mig killarna på att börja träna. Igår kom vi överens om 3 dagar i veckan. Men idag på gymmet tog vi i hand på minst 5 pass i veckan, helst varje dag. Så nu är det hårdträning fram till maj. Känns sköt att vara igång. Träningsvärken gör ont i heeeela kroppen, men det känns jätteskönt!

Nej annars händer de inte jättemycket nytt. Mycket jobb nu under sportlovsveckorna. Men det är kul, men man blir SÅ trött!

Så nu ska vi äta middag och vila upp oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela