michaelajohansson.blogg.se

1 vecka

Publicerad 2013-01-13 09:36:11 i Allmänt

Dagarna flyger iväg, och nu börjar man äntligen att komma in lite i hur det är här. Frukost tidigt, ut i backen, underbara åk, hem o vila, ut och äta och sen hem och sova. Och under hela dagarna prata med massa nya människor, det är så spännande att höra hur dom har det i andra länder och hur man gör där, Det är riktigt spännande.
 
Dagen idag var inte toppen, eftersom dumpet som skulle kommit inatt uteblev så blev dagen inte ritkigt som planerat. Vi skulle åkt till nått ställe, vet fortfarande inte vad det heter, men bussen var full. Så vi åkte i Hirafu, vilket var en riktigt miss. Vi skulle ha åkt till Annupuri hörde vi sen. Så efter två timmars kämpande i tung, blöt, uppåkt snö i storm så gav vi upp. Insåg att dagen troligtvis inte skulle bli bättre och åkte hem för att sova. Efter våran sömn fick vi höra att Moiwa och Annupuri hade varit fantastiskt. Men, men.. imorgon ska vi iallafall åka till det här andra stället.
Nu har vi kört lite magträning här inne, folk satt o skrattade åt oss, vilket jag kan förstå, haha! vi måste ha sett ganska roliga ut, två svenska idioter som tränar när dom är på skidsemester. Men det är sådana vi är!
 
Ikväll ska vi ut och äta på samma ställe som vi var när jag fyllde år, men idag får vi sällskap av våra vänner.
 
Annars hadet nog inte hänt så mycket, jo, vi måste leta upp en bankomat imorgon, vilket vi har hört är svårt här. Så det blir morgondagens mission ;)
 
puss&kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela