michaelajohansson.blogg.se

Annupuri - bildbomb

Publicerad 2013-01-10 08:27:02 i Allmänt

Idag har ví hittat ett oupptäckt ställe! Annupuri, ligger på samma berg och man kan ta sig dit bara genom att ta liften upp till toppen, men vilket himelrike vi hamnade i. Puder så långt ögat kunde nå, orört dessutom. Där vi åkt de andra två dagarna har det blivit uppåkt nästan direkt, men hit kom vi inte innan kl 9 halv 10 och det var ändå knappt någon som åkt. Helt ljuvligt! Så idag har vi haft lika mycket puder igen, om inte mer. Detta stället blir bara mer och mer underbart för varje dag som går!
 
 
Vi har också sett lite svenskar som sprungit förbi oss, har dock inte pratat med någon ännu. Men nu börjar man komma in i det lite mer så kanske man kan lära känna lite mer folk och åka med också.
 
Imorgon kanske vi ska åka med våra Australienska vänner till något annat ställe, kommer dock inte ihåg vad det heter. Men det ska visst vara lite mindre liftåkning och med skidåkning!
 
Förresten så är det helt sjukt hur man kan få såna åk som vi får bara genom att åka med en lift. Hemma hade man fått vara ute absolut först för att ens få ett åk (som inte ens är i närheten av så bra) med lite puder.
Men vi har sagt att OM det slutar snöa någon dag, ska vi ta våra stighudar och gå en sväng, för att hitta lite annat. Men änsålänge klarar vi oss utmärkt på detta. Plus att man inte ser längre än skidorna räcker på toppen. Vilket kan vara lite riskabelt om vi ska åka någonstans utanför pisten!
 
Här är lite bilder från gårdagskvällen då vi var o firade min födelsedag!
 
 
Tack och adjö :)
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Thomas

Publicerad 2013-01-10 09:43:29

Hej igen,
Ser ut som ni haft ännu en dag i paradiset.

Ha det bra!

Pappa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela