michaelajohansson.blogg.se

Day off!

Publicerad 2013-01-12 09:43:19 i Allmänt

Idag har vi tagit en dag ledigt! Det var skönt att bara få vara, sova länge, sova lite till och sen äta lite mat. Tanken var att vi skulle åka kvällsskidåkning, men eftersom det inte börjat snöa ännu (vilket det skulle ha gjort) så väntar vi med åkning tills imorgon. Känns inte så lockande att ta sina fetingskidor och åka i pisten när det är uppkört. Och eftersom det ska komma ett dump på ca 4 dm inatt så tror jag vi gör rätt i att vila en dag när det ändå inte är toppen i backarna!
 
Imorgon ska vi åka med våra Australienare till något annat ställe, vet inte riktigt vad det hette, men vi tänkte att vi måste prova lite andra ställen också när vi är här. Så imorgon blir det en dagsutflykt igen.
Sen tror jag att vi ska köra här i Grand Hirafu några dagar, kanske gå upp till toppen så vi får några riktigt härliga åk!
 
Skypade med mina sambos hemma innan, dom verkar ta hand om varandra och huset. Så jag slipper oroa mig :)
 
Ha en trevlig dag, nu ska vi ut och ta lite luft!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela