michaelajohansson.blogg.se

Hej då Niseko

Publicerad 2013-01-29 07:27:17 i

Vi sitter nu här i allrummet och väntar på att Tom som har lodgen ska komma och hämta oss och all våran packning. Det är med tårar i ögonen, sorg i hjärtat och en klump i magen vi lämnar detta otroliga ställe. Vi har dock insett att det vi kommer ihåg allra mest från resan är våra fantastiska första veckor. Mycket snö, otroligt mycket snö, fantastiska människor som vi saknat den sista veckan och såklart hela grejen att vara här. Vår sista vecka har också varit bra, men då har vi haft varandra och mindre snö. Men absolut helt amazing ändå:)

Detta får avsluta våran vistelse här i Niseko, Japan. Nu mot nya äventyr i Sapporo och imorgon Tokyo!

På återseende, arigato gozimas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela