michaelajohansson.blogg.se

Sjuklingar

Publicerad 2013-01-19 06:45:46 i Allmänt

Klockan var imorse ställd på 07,00 för att hinna upp och få lite frukost (eftersom den alltid är slut när vi går upp) och att gå ut och få några riktigt bra puderåk innan alla människor kommer. MEN, när klockan ringde så sa Emmie direkt att nej, jag måste stanna hemma idag, min hals gör ont och jag mår inte bra. Jag kände efter och kände också att min hals inte var den bästa, hosta och febrig. Så det blev att stanna inne istället för att njuta av det underbara pudret.
 
Emmie gick upp och åt frukost medan jag sov vidare. Sedan har vi mest legat i sängen idag. Var nyss uppe i affären och bunkrade upp med mat så vi slipper gå ut mer idag, så nu ska vi nog vila lite igen. För imorgon tänker vi åka skidor, vare sig våra kroppar vill eller inte. Eller jag tänker iaf, kan ju bara prata för mig själv :)
 
Man blir helt deppig av det här, sitta hemma och titta på varandra, sova, titta, sova.. osv... Det är ju inte därför vi är här. Men samtidigt behövde vi nog en ledig dag också. Så vi kan åka vidare i det underbara pudret sen! :)
 
Fick dock höra att snön kommer avta och inte visa sig på 4 dagar igen, jag HOPPAS för allt i världen att den som sa detta har fel. För jag vill åka puder, hela tiden!!
 
Hoppas allt är bra med er där hemma annars! :)

Kommentarer

Postat av: Farfar Bengan

Publicerad 2013-01-19 07:36:07

Krya på er tjejer, det kommer en ny dag och nya möjligheter!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela