michaelajohansson.blogg.se

Snön är tillbaka!

Publicerad 2013-01-26 12:58:13 i Allmänt

Äntligen, vaknade i morse och tänkte som igår.. ingen snö idag heller.. men vi drog på oss och gick ut och där hittade vi orörtpuder så det stod härliga till :) Fick dock gå massor idag och helt plötsligt kände jag bara hur kroppen föll ihop. Huvudvärken kom, benen blev trötta, precis som vid feber. Så vi åkte hem, jag skulle sova en stund som blev till timmar, tror jag sov ca 3 timmar och inte blev det bättre för det. låg med dubbla underställ, täcke och filt och frös. Jag trodde såklart febern var i kroppen, men termometern visade motsatsen. Ingen feber här inte. Så frågan är nu vad kroppen vill mig?
Drog i mig ett par alvedon och åt hälften av maten emmie gjort för att sedan gå ut och njuta av de 50 cm puder som kommit i eftermiddag. Orkade 1 timma, sedan var kroppen återigen på noll. Emmie är kvar ute och här sitter jag och tycker synd om mig själv. Nej det gör jag väl kanske inte, pudret var helt magiskt, Piskade i ansiktet och helt orörda spår, så härligt! Men jag vill ju vara frisk o kunna åka våra sista 2 1/2 dagar, så nu ska jag ta en snabbdusch för att sedan sova, igen! Och hoppas på att vad det nu än är i kroppen så försvinner det över natten så vi kan åka puder heeeeeela långa dagen imorgon!
Har förresten bytt tillbaka till ett dubbelrum igen, känns skönt att kunna bestämma själv när man ska sova och inte. Så nu ska jag faktiskt sova, för imorgon ska jag vara pigg igen!
 
Blev ett litet kort och fint inälgg idag, men orkar inte mer nu. Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela