michaelajohansson.blogg.se

Snöööö, sol, snöööö, sol

Publicerad 2013-03-12 17:24:00 i

Just nu är vädret väldigt upp och ner. Ena dagen snöar det, nästa dag lyser solen, det är -30 grader och sedan +1. Men det är ändå så sjukt bra!
Vårkänslorna hinner tränga sig på och man känner värmen komma, men blir lika glad när snön sedan vräker ner utanför fönstret. 
 
Agnes och Elina kom hit i lördags och ska stanna hela veckan. Det är himla trevligt. Vi åkte skidor i Tänndalen igår och idag har vi varit i Ramundberget. När vi kom dit visade det sig att det kommit 20 cm nysnö under natten och skogen var helt orörd. Så det var bara att pumpa på puder, helt underbart! Drog med mig tjejerna ett åk vilket ledde till några vurpor ;)
Träffade sedan Jonas och hela gänget och fick med mig honom på ett riktigt puderåk! Vi skråade ut låååångt och fick ett helt underbart åk :)
Mötte sedan upp Agnes och Elina på cafe 1000 och satt ute i solen och glassade resten av dagen.


Nu ligger vi hemma i soffan helt utslagna och väntar på att killarna ska komma hem från jobbet så vi kan träna!

 



Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela