michaelajohansson.blogg.se

Mona vale

Publicerad 2013-11-09 08:28:24 i Allmänt

Morning!
Här börjar dagen lida mot sitt slut. Vi har haft en kanon dag. Efter att ha börjat dagen med sovmorgon och långfrulle tog det ett tag innan vi kom ut. Vi tog cyklarna till ett cafe och drack den bästa "capen" nånsin, mums! Sen tog vi surfbrädorna och gav oss ut i vågorna. Jössös vad det var mycket vågor idag. Iaf på vägen ut, haha! Men det var lika kul idag som sist. Känns lite jobbigt bara att vi inte kommer surfa på typ 3 veckor nu. Men sn blir det myyyccket surf! Vi är lite oroliga för vädret på bali, alla säger till oss att det är regnar  i januari. Men bara vi kan surfa och att det inte regnar hela tiden så ska det nog bli bra. 

På eftermiddagen körde vi ett snabbt magpass och sen åt vi lunch innan vi tog en cykelrunda. Shit vad fint det är här alltså. Kan inte fatta att folk bor såhär! Nu ska vi gå ut och äta middag. 

Och grattis på födelsedagen lillasyster yster, 18 år. När blev du så gammal?! ;) ha den bästa dagen, så ses vi om några månader <3

Nu kommer lite blandade bilder från senaste tiden! 











Tyvärr blev det ingen klippning idag, men snart så! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela