michaelajohansson.blogg.se

Söndag

Publicerad 2013-11-10 08:01:09 i Allmänt

Gårdagskvällen blev lugn, vi var i Manly och åt middag. Kykling burgare med brie och avokado, så himla smarrigt. Sen åt vi frozen yoghurt. En riktigt skön kväll :)

Idag sov vi till 8 och sen låg vi och drog oss i sängen ett tag innan vi gick och drack kaffe med Simon och några av hans vänner. Det där kaffet är inte att leka med. Riktiga cokladflakes på. Sen tog vi en löprunda vid stranden, upp och ner för massa trappor o grejer. En skön tur, bara att det regnade. Men det vad härligt att komma ut lite. Sn åt vi lite macka och sen åkte vi till ett ställe där Linnea och Simon badade. Hoppade från klippor och simmade in i en grotta. Jag och Lisa stod och frös och tittade på, haha. Kanske att vi får göra det imorgon igen. På Lisas födelsedag.
Nu har vi spelat lite kort och ätit nötter. Så nu får vi se va kvällen har att erbjuda. Troligtvis blir det lugnt och skönt, vi är trötta, konstigt nog. 

Vi håller på att kolla vad det kostar att skicka hem saker nu också. Men det är inte jättelätt att veta vad man ska skicka med, och det är inte speciellt billigt heller. Men men, vi får se :) 













Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela