michaelajohansson.blogg.se

En helg på stranden

Publicerad 2013-10-02 10:59:26 i Allmänt

Underbara sol! I helgen har vi verkligen njutit av att vara i ett varmt land, stranden både igår och idag. Idag på ett lite annorlunda ställe, vi gick ca 30 min hemifrån och hittade en konstgjort strand. Dom hade typ satt en bro med staket under så de blev som en stor pol, fast det var i havet. Med två bryggor man kunde simma ut till. Så där har vi legat o solat och sovit hela dagen :) hoppas att det kan synas lite på den bleka kroppen att den får lite färg snart. Nu har jag ringt och skypat med mormor på hennes födelsedag och min namnsdag :) så nu blir det hem o laga lite käk innan det är dax att sova för en ny veckas jobb. 

Ha en mysig söndag hemma i kylan! :)










Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-10-02 12:20:39

akta så inte fiskarna biter dig i tårna michis!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela