michaelajohansson.blogg.se

Mitt i veckan

Publicerad 2013-10-02 11:03:33 i Allmänt

Veckan har varit bra hittills, har kunnat börja träna lite nu efter sen dumma förkylningen. Tyvärr sitter den fortfarande i, men vi kör på med styrka för att inte tappa allt. Jobbet går fortfarande bra, idag började Linnea också, så nu väntar vi bara på Lisa. Men som det verkar börjar hon nog i veckan också. 
Morgonen började med havregrynsgröt med sällskap av Linnea idag, vilket var mycket lättare. Tröttheten var som bortblåst. Efter det toastade vi 2 mackor var som vi åt på vägen. Det roliga är att jag gjort samma sak varje morgon i en vecka nu. Och varje morgon när jag går på rullbandet för att komma till stan så möter jag samma kille som är påväg till sitt jobb. Han har alltid en luvtröja uppdragen och ser ut som en riktig gangster. Och på andra sidan går jag, med två toast mackor i högsta hugg;) men idag blev jag lite orolig, vi mötte honom inte på rullbandet. Men det visade sig att vi gått några minuter tidigare, så när vi klev utanför igen så kom han, likadant med tröjan uppdragen och både jag och Linnea med våra toasts, haha. Sen gich vi och köpte en biljett till Linnea. Och på 7eleven säljer dom kaffe för endast $1, typ 6 kr, så det blev en liten "cap"  sådär på morgonkvisten. Den traditionen tror jag vi får fortsätta med:) Jobbet har gått bra idag, vi ska på en BBQ på fredag när vi slutat, ska bli kul att prata lite mer med alla. Just nu sitter man bara tyst och jobbar hela tiden. 

Nu ikväll har jag o Linnea kört ett stenhårt parövningspass i parken, folk tittade lite konstigt på oss. Men shit vilket pass ändå :)

Finns det ingen micro får man värma brödet på bästa sätt!

Tommy är nöjd över flätan han lyckats göra. Och ja det får man ju ändå ge honom!

Taggade innan träningen! 
Trötta efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela