michaelajohansson.blogg.se

2 veckor

Publicerad 2013-09-07 02:56:00 i Allmänt

 
Jaha, då har vi redan varit borta i 2 veckor. Helt galet! Jag fattar inte vart tidvän tar vägen. 
 
Igårkväll var vi iaf ute och dansade(som vanligt) haha! Det är jätteroligt att vi är likadana alla tre, vi bara står där på dansgolvet och öser. Först kollar alla lite snett påökas men sen inssyndrom att vi har ganska roligt och vill vara med dom också. Så kl halv 4 inatt kom vi hem. Och nu städar Lisa och Linnea så jag passar på att blogga och sitta lite på nätet lite innan jag ska laga lunch OVch vi svagga picknick i parken. Detta är så mysigt. 
 
På tal om igår så var vi ju på stranden hela dagen, badade flera gånger och sedan gick vi till en affär som heter k mart. Jag köpte en ryggsäck, ett par sandaler, schampo, mjukisbraller, godis ja det var nog det. För endast 320 kr!! Helt galet bra  Sedan när vi skulle gå hem gick vi vilse. Herre Gud! Vi var verkligen helt fel ute. Men med ohjälpligt sv lite snälla australienare så kom vi efter några timmars vandrande hem. In i duschen för att fixa till sig och när vi kom ut ur duschen trodde man nästan det var ett skämt. VAD HÄNDE MED BRÄNNAN?!?! alla frågade mig sedan på kvällen om jag hade solat på dagen?! Hallå stoppljus!! så nu är jag insmord och klar för dagens pass i solen! En filt, musik och ett äunderifrån en stor park i Sydney. Jag kan nog inte klaga nu!
 
ha en bra dag där hemma så hörs vi snart igen! 
KRam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela