michaelajohansson.blogg.se

Bondi beach

Publicerad 2013-09-06 06:15:33 i Allmänt

 
Bondi beach är ett riktigt härligt ställe. Vi ligger nu här på stranden och bara njuter av att solen värmer oss på ryggen. Detta kallar jag livet! Vi ställde klockan tidigt idag och gick upp och gjorde lite lunch bestående av pasta och sallad. När vi kokade pastan kom en tysk kille fram och frågade hur vi kunde koka pasta kl 7 på morgonen. Han tyckte vi var jättekonstiga. Det roliga i det hela var att han fortfarande var uppe sedan gårdagens utekväll och gick med bag-in-box påsen och drack massa vin, det tyckte han inte var något konstigt alls, men vår pasta den var konstig, haha! Sedan gick vi förbi ett cafe på vägen som linnea kanske ska jobba på, vi fick varsin kaffe, det var den godaste kaffen jag druckit! Mumma.. Att något kan bli så gott när man inte druckit det på så länge är ju konstigt alltså. Sedan tog vi våra ryggisar och gick till bondi, och här ligger vi nu och lyssnar på musik och bara njuter. Det är lite mer blåsigt idag och många som surfar vilket betyder att vi har mycket att titta på ;)
Lunchen blev en riktig succe, för första gången på evigheter blev vi mätta :)
Nu ska vi fortsätta bättra på brännan innan vi ska ska gå till en affär där dom säljer massa fina saker!
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela