michaelajohansson.blogg.se

Mitt i veckan, mitt i livet

Publicerad 2013-09-18 11:36:01 i Allmänt

Idag är det onsdag, igen. Om 2 dagar har vi varit här en månad. Dagarna bara springer iväg, jag vill sakta ner tiden! Men vi försöker njuta så mycket vi bara kan nu när vi har fått jobb och allt. Dock har jag inte börjat än, börjar förhoppningsvis på måndag. Men lite tur i oturen är det, för jag har fått så sjukt ont i halsen, så det var nog bra att jag fick vara hemma och vila lite. 
Idag var jag och Linnea på en lite shopping tur, köpte ett leopadlinne (upps😉) och ett rött basketlinne. Sen hittade vi mössor för $2 så det fick visst bli de också! 

Det känns nästan lite vintrigt, men det får man va:)

Nu skypar jag med mamma och snart ska jag gå hem o ha Sons of Anarchy och kaffemys med b-rudarna!

Hoppas allt är bra med er där hemma! 
Puss&kram 

Shopping på kmart, typ som ullared! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela