michaelajohansson.blogg.se

Ny vecka, nya möjligheter!

Publicerad 2013-09-23 06:16:54 i Allmänt

Då var det måndag igen, vi är nu inne på vår 5:e vecka här i Sydney. Det är bara typ 7 veckor kvar tills vi ligger på stranden o solar och gör massa coola saker! 
Gårdagen bestod av att ligga i sängen och svettas och frysa om vartannat. Usch för feber. Sen var vi i parken och försökte oss på lite nya konster, behöver ha lite svårare nu, börjar bli för lätt;) 



Grabbarna ville också visa att dom kunde.

Vet inte riktigt om det var så lyckat?! ;)
Sen gick vi hem och åt lite innan vi kollade på Sons of Anarchy, sen blev det sova. Har aldrig sovit så dåligt innan, drömde jättekonstigt och svettades o frös så täcket åkte på och av 1000 ggr innan jag somnade. 
Vaknade i morse och mådde fortfarande inte bra, men tvingade mig upp för att städa. Kände att jag inte visste om jag skulle orka gå och jobba 3 timmar i shopen eller inte. Men så ringde han ifrån kontoret och ville att jag skulle börja jobba imorgon, så då skickade jag till shopen o sa att jag var sjuk, så jag fick vara hemma och sova och vila upp mig tills imorgon. För nu börjar arbetslivet på riktigt för mig här. Måndag-fredag 8-4, och så tar det nästan 1 timma att ta sig. Så nu är det färdiglekt :)
Har varit och tagit kopior på alla mina papper nu så jag är redo för morgondagen. Ska försöka mig på att äta lite snart också, inser att två dagar utan mat inte alltid är så bra, jag tappar mina byxor, haha!
Ha en bra dag där hemma så höra vi snart igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela