michaelajohansson.blogg.se

Saturday

Publicerad 2013-09-28 13:58:36 i Allmänt

Igår kväll gick vi ut på ett ställe vi brukar vara på, men tröttheten tog över och kl halv 1 vad vi redan påväg hem. Jag börjar bli för gammal för att jobba och sen orka dansa, haha. Vaknade tidigt idag dock och gick in till stan och köpte SÅ god frulle, yoghurt med massa goda bär. Sen tog vi bussen till Bodi och gick en strandpromenad, gick förbi massa olika stränder innan vi kom fram till Coognee :) en jättemysig strand, lite mindre än Bondi men med nästan lika mycket folk. Så där tillbringade vi hela långa dagen. Med en liten bränna tog vi sedan våra ryggor och kände oss som riktiga snåla smålänningar. Vi har nämligen fått ett häfte från Peter Pan där man får gratis mat på vissa ställen mellan vissa tider. Såklart tog vi tillfället i akt och använde detta, så vi fick idag pasta till middag med en kall cola :) nu är vi hemma igen och vi är tröttare än någonsin. Alla börjar tjata på att vi ska med ut, men idag är vi alldeles för trötta för att ens orka tänka tanken. Så vi blir nog bara hemma och kollar på en film ;) 
Tänkte bjuda på lite bildbomb idag, så titta och njut!


Tom försöker sig på skräddarställning

Mattajm


Meditation i hyde park












Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela