michaelajohansson.blogg.se

Vardag

Publicerad 2013-09-16 06:19:41 i Allmänt

Även i andra, helt nya länder, i en stor stad med massor mer nya människor blir livet ibland en vardag, precis som hemma. Att gå upp klockan 7 för att städa i 3 timmar, inse att det spöregnar och att man inte har en enda plan för hela dagen. Ja faktiskt så känns det nästan precis som att vara hemma i Sverige just idag, vädret suger och det finns ingenting att göra. Tur att Linnea och Lisa snart kommer hem, så kanske vi kan fika eller nått. 
Igår började vi kolla säsong 6 av Sons of Anarchy, jag dör vad bra det är! Vi bäddade in oss i min säng, satte ipaden i en galge i taket, hade högtalare o bara myste! Så ikväll eller imorgon får vi nästa avsnitt så vi kan kolla vidare:)

Nu ska jag vila lite och sen får vi se vad som händer denna regniga måndag!
Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela