michaelajohansson.blogg.se

Funäs

Publicerad 2014-03-01 21:19:42 i Allmänt

Nu har vi varit här i ca 3 veckor, vi började jobba direkt när vi kom och sen dess har vi jobbat på kan man säga. Vi har åkt lite skidor och sen tränat. 

Första veckan var andreas här med sina polare hemifrån, så då hade vi nån o hänga med. Ävrn samuel kom på en snabbvisit från sälen (som visst kallas för lilla japan i år:( såkläart när man inte varit där). Så vi åkte skidor med dom, käkade mat, var på afterski och bara hängde. 





















Sen dom pkte hem har vi tränat massor, jobbat ännu mer och försökt hålla undan vårt sockerberoende mest. Vi bestämde ju oss när vi åkt hem från bali att vi skulle ta en socker avvänjning och träna mycket. Och det har vi verkligen gjort. Tre veckor utan en enda liten sockerpärla. Men det går jättebra. Och tränat har vi med lyckats med, längd, styrka och yoga. Det känns jätteskönt att ha kommit igång :)







Men nu är vi sjuka alla, så nu får det bli lite vila när värsta veckan på hela året är över. Hej då stockholmare, vi ses aldrig mer här!










Imorgon flyttar vi in till lodgen o lever några veckors "lyxliv". Lite guldkant i vardagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela