michaelajohansson.blogg.se

Lediga dagar

Publicerad 2014-03-11 20:45:39 i Allmänt

Idag har vi varit lediga igen jag och Linnea. Så vi körde en egen variant på 3 toppar. Vi började i morse med att åka till Ramundberget! Där åkte vi några åk, sen tog vi en fika innan vi åkte vidare till Funäsdalsberget. Där tog vi ytterliggare några åk innan vi återvände till Tänndalen. Då blev det en lunch på wärldshuset och sen några åk här. Så vi hadr lyckats åka på tre olika berg på en och samma dag. 

Sen har vi lagat mat! Idag blev det raggmunk med skagenröra. Imorgon ska vi göra tapas, så då har vi vår lediga dag räddad :) 
Ikväll har jag och Linnea bastat också, lite lyx är det att få bo på lodgen. 

Nrj jag har intr så mycket att berätta om annars. Men det blir lite bilder :)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela