michaelajohansson.blogg.se

Utflyksdag

Publicerad 2014-03-05 16:57:54 i Allmänt

 
I måndags flyttade vi in i skilodgen och bor nu här i en jättefin lägenhet. Nu njuter vi :)
Igår var vi lediga och satt inne hela långa dagen och kollade på prison break, eller okej, vi gick ut och åkte lite GS med skidlärarna på eftermiddagen. Så vi var kanske ute 1 h, sen gick vi in igen och tog en liten relax med bastu och grejer. Innan vi kollade vidare på PB.
 
I morse lagade Linnea finfrulle till mig, kesoplättar, smoothie och ett knäcke. Det kallar jag lyx! Sen gjorde vi oss iordning och åkte till Röros i Norge, kände att vi behövde komma utomlands lite ;) Så vi gick och tittade i lite butiker innan vi satte oss och fikade. Och med fika menar jag kaffe och en smörgås, inget gottigt här inte!!
 
 
 
Nu sitter vi och kollar serie igen, serienördar kan man kalla oss tror jag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Michaela Johansson

I denna bloggen skriver jag om mina äventyr i livet, jag började med Japan och skidåkning. Nu kommer jag skriva om mitt liv i Australien, välkomna!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela